Załącznik nr 2
do Zarządzenia nr 2/2022
Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3
im. Jana Pawła II w Olecku
z dn. 07.02.2022r.
Regulamin rekrutacji
do klasy pierwszej
Szkoły Podstawowej Nr 3
im. Jana Pawła II
w Olecku
na rok szkolny 2022/2023
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021r. poz.1082)
Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
1) obwodzie Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku - oznacza to, że uczeń ze swoimi
rodzicami (opiekunami prawnymi) mieszka przy ul: Plac Wolności, Wojska Polskiego, Cicha, Kolejowa,
Kamienna, Przykamienna, Zielona, Środkowa, Plac Wieży Ciśnień, Słoneczna, Wiśniowa, Tunelowa,
Przytorowa,1 Maja nr 1-17 (przed rzeką), Grunwaldzka, Wąska, Zyndrama, Wodna, Nocznickiego bez nr
19,24,26 (przed rzeką), Osiedle nad Legą, Łąkowa, Aleja Zwycięstwa nr parzyste 2,6a oraz nr nieparzyste
od 3 do 17 (przed rzeką).
§ 1
Zasady ogólne
1. Do klasy I na rok szkolny 2022/2023 przyjmowane są:
Dzieci ośmioletnie (urodzone w 2014 roku)
którym na wniosek rodziców w roku szkolnym 2021/2022 odroczono spełnianie obowiązku
szkolnego;
Dzieci siedmioletnie (urodzone w 2015)
Dzieci sześcioletnie (urodzone w 2014), jeżeli spełnią jeden z poniższych warunków:
korzystały z wychowania przedszkolnego w roku szkolnym poprzedzającym rok szkolny,
w którym mają rozpocząć naukę w klasie pierwszej,
uzyskały opinie poradni psychologiczno pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki
w szkole podstawowej.
1. Liczbę oddziałów ustala organ prowadzący szkołę w porozumieniu z dyrektorem szkoły.
2. Do klasy pierwszej szkoły podstawowej dzieci zamieszkałe w tym obwodzie przyjmuje s
z urzędu.
3. Do klasy pierwszej szkoły podstawowej przyjmuje się na podstawie zgłoszenia rodziców (prawnych
opiekunów) dzieci zamieszkałe w obwodzie wzór zgłoszenia stanowi załącznik nr 1 do regulaminu
4. Kandydaci zamieszkali poza obwodem Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II
w Olecku mobprzyjęci do klasy pierwszej po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego,
jeżeli szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami.
5. Wniosek o przyjęcie do szkoły składa się do Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II
w Olecku wzór wniosku stanowi załącznik nr 2 do regulaminu.
§ 2
Kryteria naboru
1. W przypadku gdy szkoła dysponuje wolnymi miejscami w postępowaniu rekrutacyjnym brane pod
uwagę następujące kryteria:
Kryteria
1.
Niepełnosprawność kandydata
4 pkt.
2.
W szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo kandydata i będzie uczęszczało w
roku szkolnym 2022/2023
3 pkt.
3.
Odległość od miejsca zamieszkania dziecka do szkoły, w której składany jest wniosek
jest mniejsza niż odległość do szkoły obwodowej
2 pkt.
4.
Miejsce pracy przynajmniej jednego z rodziców znajduje się w obwodzie szkoły
1 pkt.
2. Dokumentami potwierdzającymi kryteria określone w punkcie 1 odpowiednio:
1) orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalne wydane ze względu na niepełnosprawność, orzeczenie
o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności lub orzeczenie równoważne w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych;
2) oświadczenie rodziców kandydata o uczęszczaniu rodzeństwa kandydata do danej szkoły podstawowej
i kontynuacji nauki w roku szkolnym, którego dotyczy postępowanie rekrutacyjne;
3) oświadczenie rodziców o miejscu zamieszkania dziecka;
4) oświadczenie rodziców o miejscu zatrudnienia.
Składający oświadczenie jest zobowiązany do zawarcia w nim klauzuli: „Jestem świadomy
odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu
o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. (art. 20t ust.6 ustawy z dnia 06.12.2013)
3. O przyjęciu decyduje suma punktów uzyskana w postępowaniu rekrutacyjnym. Kandydaci
przyjmowani w kolejności począwszy od najwyższej liczby uzyskanych punktów.
4. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów w postępowaniu rekrutacyjnym,
o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
§ 3
Komisja rekrutacyjna
1. Dyrektor Szkoły powołuje komisję rekrutacyjną.
2. Do zadań komisji rekrutacyjnej należy w szczególności:
a) ustalenie wyników postępowania rekrutacyjnego i podanie do publicznej wiadomości listy
kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych,
b) ustalenie i podanie do publicznej wiadomości, na szkolnej tablicy ogłoszeń, listy kandydatów
przyjętych i kandydatów nieprzyjętych,
c) sporządzenie protokołu postępowania rekrutacyjnego.
3. Wyniki postępowania rekrutacyjnego podaje się do publicznej wiadomości w formie listy kandydatów
zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych, zawierającej imiona i nazwiska kandydatów oraz
informacje o zakwalifikowaniu albo niezakwalifikowaniu kandydata.
4. Komisja rekrutacyjna przyjmuje kandydata do szkoły, jeżeli w wyniku postępowania rekrutacyjnego
kandydat został zakwalifikowany oraz złożył wymagane dokumenty.
5. Komisja rekrutacyjna podaje do publicznej wiadomości listę kandydatów przyjętych
i kandydatów nieprzyjętych do szkoły. Lista zawiera imiona i nazwiska kandydatów przyjętych
i kandydatów nieprzyjętych lub informację o liczbie wolnych miejsc.
6. Listy, o których mowa w ust. 1 i 3, podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie
w widocznym miejscu w siedzibie szkoły. Listy zawierają imiona i nazwiska kandydatów uszeregowane
w kolejności alfabetycznej oraz najniższą liczbę punktów, która uprawnia do przyjęcia.
7. Dzień podania do publicznej wiadomości listy, o której mowa w ust. 3, jest określany
w formie adnotacji umieszczonej na tej liście opatrzonej podpisem przewodniczącego komisji rekrutacyjnej.
§4
Tryb odwoławczy
1. W terminie 7 dni od dnia podania do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych
i nieprzyjętych rodzic kandydata może wystąpić z wnioskiem do komisji rekrutacyjnej
o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata do klasy pierwszej szkoły podstawowej.
2. Uzasadnienie sporządza się w terminie 5 dni od dnia wystąpienia przez rodzica
z wnioskiem.
3. W terminie 7 dni od dnia otrzymania uzasadnienia rodzic może wnieść do dyrektora odwołanie
od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej.
4. Dyrektor rozpatruje odwołanie w terminie 7 dni od dnia otrzymania odwołania. Na rozstrzygnięcie
dyrektora szkoły służy skarga do sądu administracyjnego.
§ 5
Postępowanie uzupełniające
1. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego szkoła nadal dysponuje wolnymi miejscami,
dyrektor szkoły przeprowadza postępowanie uzupełniające.
2. Postępowanie uzupełniające powinno zakończyć się do końca sierpnia roku szkolnego poprzedzającego
rok szkolny, na który jest przeprowadzane postępowanie rekrutacyjne.
3. Do postępowania uzupełniającego przepisy niniejszego rozdziału stosuje się odpowiednio.
§ 6
Przepisy końcowe
1. Dane osobowe kandydatów zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja
postępowania rekrutacyjnego przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń uczęszcza
do szkoły.
2. Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych zgromadzone w celach postępowania rekrutacyjnego
przechowywane w szkole, która przeprowadzała postępowanie rekrutacyjne, przez okres roku, chyba że na
rozstrzygnięcie dyrektora szkoły została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie
zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.
Załącznik nr 1
do Regulaminu rekrutacji do klasy pierwszej
Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku
na rok szkolny 2022/2023
…………………………………….
data wpływu (wypełnia szkoła)
Dyrektor
Szkoły Podstawowej nr 3
im. Jana Pawła II w Olecku
ZGŁOSZENIE DZIECKA DO KLASY I
Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku
na rok szkolny 2022/2023
I. Dane dotyczące dziecka (kandydata)
1.Imię i nazwisko dziecka ………………………………………………………………………………..
2. Data urodzenia ………………………………………………………………………………………...
3. Numer PESEL ………………………………………………………..………………………………..
w przypadku braku numeru PESEL seria i numer paszportu lub innego dokumentu
potwierdzającego tożsamość
II. Dane dotyczące rodziców/prawnych opiekunów
1.Imiona i nazwiska rodziców/prawnych opiekunów kandydata:
matki: ……….……………………………………….……...………….…………………….……
ojca: ………….……..………………………………………………………………………….……...
2. Adres miejsca zamieszkania rodziców i kandydata …………………………………………………...
……………………………………………………………………………………………………………
3. Numery telefonów rodziców:
matki: …………………………….…………………………………………………………………..
ojca: ………….………..………………………………………………………………………………
Oświadczam, że miejsce zamieszkania rodziców kandydata i kandydata znajduje się pod adresem:
……………………………………………………… …………………………................................................................
podać adres zamieszkania rodziców wraz z dzieckiem
Jestem świadoma/y odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Data: …………………….……… ………………..……………….
podpis rodzica (prawnego opiekuna)
III. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), wszystkich rodziców/opiekunów prawnych i kandydatów, których dane przetwarzamy
w procesie rekrutacji uprzejmie informujemy, że:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i danych
osobowych kandydata jest Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku, ul. Kolejowa 33, 19 400 Olecko, którą
reprezentuje Dyrektor Szkoły.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail:
iod2@warmiainkaso.pl. Z Inspektorem można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych
osobowych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Administrator przetwarzać będzie Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe kandydata w celu przeprowadzenia postepowania
rekrutacyjnego w zakresie i na zasadach określonych w przepisach prawa określonych min. w:
Ustawie z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021r., poz. 1082)
Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019r. w sprawie przeprowadzenia postepowania
rekrutacyjnego oraz uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. 2019r., poz. 1737), co
stanowi o zgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych w oparciu o przesłanki legalności przetwarzania danych
osobowych, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. g RODO.
Przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych i danych osobowych kandydata w innych celach i zakresie szerszym niż
określony w ww. przepisach prawa wymaga Pani/Pana oddzielnie wyrażonej zgody na ich przetwarzanie.
4. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe kandydata pozyskane w celu rekrutacji do placówki będą przetwarzane przez okres
przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym:
Dane osobowe kandydatów zgromadzone w celu postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania
rekrutacyjnego będą przechowywane nie dłużej niż
do końca okresu, w którym dziecko uczęszczać będzie do
placówki.
Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych do placówki zgromadzone w celu postępowania rekrutacyjnego będą
przechowywane w placówce przez okres jednego roku, chyba, że na rozstrzygniecie dyrektora placówki zostanie
wniesiona skarga do sądu administracyjnego, wówczas dane będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania
prawomocnym wyrokiem.
5. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe kandydata mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie
wynikać z przepisów prawa.
Do Pani/Pana danych osobowych i danych osobowych kandydata mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w
naszym imieniu (podmioty przetwarzające), np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia
i archiwizacji dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu,
np. podmioty prowadzące działalność pocztową.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO osobom, których dane Administrator przetwarza w procesie rekrutacji przysługuje:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO
W celu skorzystania z ww. uprawnień prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, pod adresem e- mail:
iod2@warmiainkaso.pl. lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Posiada Pani/Pani prawo do wniesienia do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargi na niezgodne z przepisami prawa przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych
i danych osobowych kandydata.
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
Podanie Pani/Pana danych osobowych i danych osobowych kandydata w zakresie danych przewidzianych w przepisach prawa
wymienionych w pkt. 3 jest obowiązkiem wynikającym z tych przepisów, a ich niepodanie jest równoznaczne z brakiem
możliwości udziału kandydata w procesie rekrutacji. Podanie danych potwierdzających spełnienie poszczególnych kryteriów
rekrutacji, w tym dołączenie dokumentów potwierdzających spełnienie tych kryteriów, ma charakter dobrowolny, ale jest
niezbędne, aby zostały one uwzględnione w procesie rekrutacji.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe kandydata Administrator nie będzie podejmować wobec Pani/Pana
i kandydata zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. Administrator nie przewiduje
przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego (tj.państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru
Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) ani do organizacji międzynarodowych.
Załącznik nr 2
do Regulaminu rekrutacji do klasy pierwszej
Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku
na rok szkolny 2022/2023
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. JANA PAWŁA II W OLECKU
19 - 400 Olecko, ul. Kolejowa 33 tel./fax. (0 87) 520 20 85
Email: sp3@um.olecko.pl www.sp3.olecko.edu.pl
Wniosek do Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II
w Olecku o przyjęcie do klasy pierwszej na rok szkolny 2022/2023
Proszę wypełnić czytelnie drukowanymi literami
I. Dane dziecka
1. Imię i nazwisko dziecka ………………………………………………………………………………………………..
2. Data urodzenia …………………………………………………………………………………………………………
3. Numer PESEL …………………………………………………………………………………………………………
w przypadku braku numeru PESEL seria i numer paszportu lub innego dokumentu
4. Adres zamieszkania …………………………………………………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………………………….
II. Dane rodziców/ prawnych opiekunów dziecka:
1. Dane matki:
1) Imię i nazwisko matki ……………………………………………………………………………………………
2) Adres zamieszkania matki ……………………………………………………………………………………….
3) Numer telefonu matki …………………………………………………………………………………………
2. Dane ojca:
1) Imię i nazwisko ojca ……………………………………………………………………………………………
2) Adres zamieszkania ojca ……………………………………………………………………………………….
3) Numer telefonu ojca ……………………………………………………………………………………………
III. Informacja o złożeniu wniosku o przyjęcie kandydata do publicznych szkół:
Jeżeli wnioskodawca skorzystał z prawa składania wniosku o przyjęcie kandydata do więcej niż jednej publicznej
jednostki, zobowiązany jest wpisać nazwy szkół w kolejności od najbardziej do najmniej preferowanych.
Pierwszy wybór: ................................................................................................................................................................
Drugi wybór:.......................................................................................................................................................................
Trzeci wybór:......................................................................................................................................................................
IV. Kryteria naboru (zaznaczyć krzyżykiem)
Kryteria ustalone przez organ prowadzący
TAK
Punktacja
komisji
1. Niepełnosprawność kandydata (4 pkt.)
2. W szkole obowiązek szkolny spełnia rodzeństwo kandydata i będzie uczęszczało
w roku szkolnym 2022/2023 (3 pkt.) ośw. 1
3. Odległość od miejsca zamieszkania dziecka do szky, w której składany jest wniosek jest
mniejsza niż odległość do szkoły obwodowej (2 pkt.) ośw. 2
4. Miejsce pracy przynajmniej jednego z rodziców znajduje się w obwodzie szkoły ( 1pkt.)
ośw. 3
Razem pkt.
Wniosek powinien być złożony w sekretariacie szkoły w terminie do 3 czerwca2022r.
Data i podpis przyjmującego zgłoszenie: ........................................... Nr kolejny:
V. Decyzja komisji rekrutacyjnej:
Komisja Rekrutacyjna na posiedzeniu w dniu…………………………...………przyjęła / nie przyjęła* dziecko do
klasy I w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku.
…………………….……………………….....
Podpis Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej
VI . Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO) (Dz. Urz.
UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), wszystkich rodziców/opiekunów prawnych i kandydatów, których dane przetwarzamy
w procesie rekrutacji uprzejmie informujemy, że:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i danych
osobowych kandydata jest Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku, ul. Kolejowa 33, 19 400 Olecko, którą
reprezentuje Dyrektor Szkoły.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail:
iod2@warmiainkaso.pl. Z Inspektorem można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z ochroną danych
osobowych.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Administrator przetwarzać będzie Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe kandydata w celu przeprowadzenia postepowania
rekrutacyjnego w zakresie i na zasadach określonych w przepisach prawa określonych min. w:
Ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021r., poz. 1082)
Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 sierpnia 2019r. w sprawie przeprowadzenia postepowania
rekrutacyjnego oraz uzupełniającego do publicznych przedszkoli, szkół, placówek i centrów (Dz. U. 2019r., poz. 1737), co
stanowi o zgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych w oparciu o przesłanki legalności przetwarzania danych
osobowych, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit. g RODO.
Przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych i danych osobowych kandydata w innych celach i zakresie szerszym niż
określony w ww. przepisach prawa wymaga Pani/Pana oddzielnie wyrażonej zgody na ich przetwarzanie.
4. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe kandydata pozyskane w celu rekrutacji do placówki będą przetwarzane przez okres
przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym:
Dane osobowe kandydatów zgromadzone w celu postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentacja postępowania
rekrutacyjnego będą przechowywane nie dłużej niż
do końca okresu, w którym dziecko uczęszczać będzie do
placówki.
Dane osobowe kandydatów nieprzyjętych do placówki zgromadzone w celu postępowania rekrutacyjnego będą
przechowywane w placówce przez okres jednego roku, chyba, że na rozstrzygniecie dyrektora placówki zostanie
wniesiona skarga do sądu administracyjnego, wówczas dane będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania
prawomocnym wyrokiem.
5. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe kandydata mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie
wynikać z przepisów prawa.
Do Pani/Pana danych osobowych i danych osobowych kandydata mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w
naszym imieniu (podmioty przetwarzające), np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia
i archiwizacji dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu,
np. podmioty prowadzące działalność pocztową.
6. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO osobom, których dane Administrator przetwarza w procesie rekrutacji przysługuje:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO
W celu skorzystania z ww. uprawnień prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, pod adresem e- mail:
iod2@warmiainkaso.pl. lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Posiada Pani/Pani prawo do wniesienia do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargi na niezgodne z przepisami prawa przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych
i danych osobowych kandydata.
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
Podanie Pani/Pana danych osobowych i danych osobowych kandydata w zakresie danych przewidzianych w przepisach prawa
wymienionych w pkt. 3 jest obowiązkiem wynikającym z tych przepisów, a ich niepodanie jest równoznaczne z brakiem
możliwości udziału kandydata w procesie rekrutacji. Podanie danych potwierdzających spełnienie poszczególnych kryteriów
rekrutacji, w tym dołączenie dokumentów potwierdzających spełnienie tych kryteriów, ma charakter dobrowolny, ale jest
niezbędne, aby zostały one uwzględnione w procesie rekrutacji.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe kandydata Administrator nie będzie podejmować wobec Pani/Pana
i kandydata zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. Administrator nie przewiduje
przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego (tj.państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru
Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) ani do organizacji międzynarodowych.